Thursday, 25 August 2011

salam aidilfitri kepada semua.. =)

salam aidilfitri dari farzana sulaiman.. =)

mase balik kampung tu ..elok2 ye di jalan raya..kalau ngantuk singgah mane2 untuk berhenti berehat..

main bunga api ..jangan seronok sangat nanti cedera bahaya hati2 juga mase main ye =)




saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir & batin ...kepada semua rakan2 saya, dan semua lah... =) n kalau ade buat salah tu maaf ye.. ;)

lirik lagu zivilia -aishiteru

Lirik Lagu Zivilia Aishiteru Lyrics
Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana
oooa€¦
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
*)
Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan

reff:
walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru

Bridge:
hapus sendiri pikiran melayang terbang
perasaan resah gelisah
jalani kenyataan hidup tanpa gairah
oa€¦uo..
banyak segala misi dan ambisimu
akhiri semuanya cukup sampai disini
dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
kumohon kau kembali

kembali ke *)

Source:
http://liriklaguindonesia.net/z/zifhilia/zivilia-aishiteru/#ixzz1W6XC3HrB

lirik lagu kangen band-pujaan hati

Lirik Lagu Kangen Band Pujaan Hati Lyrics

hei pujaan hati apa kabarmu
ku harap kau baik-baik saja
pujaan hati andai kau tahu
ku sangat mencintai dirimu
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
hei pujaan hati setiap malam
aku berdoa kepada sang Tuhan
berharap cintaku jadi kenyataan
agar ku tenang meniti kehidupan

* hei pujaan hati, pujaan hati
pujaan hati, pujaan hati

reff:
mengapa kau tak membalas cintaku
mengapa engkau abaikan rasaku
ataukah mungkin hatimu membeku
hingga kau tak pernah pedulikan aku

cobalah mengerti keadaanku
dan cobalah pahami keinginanku
ku ingin engkau menjadi milikku
lengkapi jalan cerita hidupku

hei pujaan hati, pujaan hati

hei pujaan hati setiap malam
aku berdoa kepada sang Tuhan
berharap cintaku jadi kenyataan
agar ku tenang meniti kehidupan

repeat *, reff

Source: http://liriklaguindonesia.net/k/kangen-band/pujaan-hati/kangen-band-pujaan-hati/#ixzz1W6WhNSWD

Sunday, 21 August 2011

tentang saya

assalamualaikum!

saya berumur 14 tahun sya suka bermain badminton...!!!

Sunday, 7 August 2011

first time!

assalamualaikum!

hai! ni kali pertama sy buat blog..so sy x tau sangat nak buat blog ni.. main buat jer hehehehe.. tapi yang sesiapa yang dah tengok blog farzana ni jangan lupa follow ye =) k bai2~